1. Home
  2. WordPress
  3. 5 najpopularnijih WordPress dodataka za ćaskanje

5 najpopularnijih WordPress dodataka za ćaskanje

Izgradnja dobrog i konkurentnog onlajn poslovanja danas je izuzetno važna. Bitan element svakog sajta je mogućnost brze komunikacije sa korisnicima. To se može postići dodavanjem opcije za ćaskanje, tj. dopisivanje na Vašem sajtu.

U ovom članku ćemo pregledati najpopularnije dodatke (plugins) za chat koje možete integrisati na Vašem WordPress sajtu.

1. Tawk.to Live Chat

Kako biste integrisali Tawk.to sistem za chat u WordPress-u, morate instalirati Tawk.to Live Chat plugin. Besplatan je i možete ga preuzeti putem oficijalne biblioteke WordPress dodataka. Takođe, možete ga potražiti i instalirati direktno putem WordPress administracije.

Instrukcije za instalciju plugin-a možete pronaći u našem članku: Instalacija plugin-a u WordPress-u | Help

Nakon aktivacije, potrebno je uneti podatke Vašeg korisničkog naloga za Tawk.to platformu ili izvršiti registraciju.

WordPress dodatak za ćaskanje tawk.to - prijavljivanje
Unesite podatke za prijavu na Tawk.to nalog.

Da bi chat bio vidljiv na Vašem sajtu, iz padajućeg menija “Select property” je potrebno izabrati Vaš sajt i temu. Ovo će povezati Vaš WordPress sajt sa platformom koju koristi tawk.to.

Podešavanje tawk.to dodataka za ćaskanje
Povezivanje sajta sa tawk.to platformom.

Putem menija “Opcije vidljivosti” možete podesiti poziciju prozora za ćaskanje na Vašem sajtu. Chat se može videti na celom sajtu ili samo na određenoj stranici. Možete ga omogućiti ili zabraniti na određenim URL adresama.

Izgled prozora za ćaskanje - tawk.to
Izgled prozora za ćaskanje na Vašem WordPress sajtu iz perspektive posetioca

Ovaj dodatak pruža mogućnost kreiranja operatora. Operatorima možete upravljati i podešavati njihove uloge i profile. Komunikacija putem chat-a se vrši putem naloga na sajtu tawk.to. Tamo možete promeniti i izgled prozora za ćaskanje.

2. Zendesk Chat

Drugi WordPress dodatak za ćaskanje, koji se često sreće na sajtovima, je Zendesk Chat. Da biste koristili Zendesk Chat, morate se registrovati na zendesk.com. Nakon registracije ćete dobiti poslovni poddomen koji se koristi za integraciju chat-a na Vašem sajtu. Takođe, dobijate i HTML kod koji je potrebno ubaciti u kod Vašeg sajta.

Kako biste povezali Vaš Zendesk nalog, morate prvo instalirati Zendesk Chat dodatak.

Dodatak možete instalirati direktno iz menija Dodaci na WordPress administraciji.

Nakon instalacije i aktivacije dodatka, u administraciji sajta ćete ugledati novi meni “Zendesk Chat”. U ovom meniju je potrebno uneti podatke koje ste koristili prilikom registracije na zendesk.com sajtu (korisničko ime, lozinku i poddomen).

Podešavanje Zendesk dodatka za ćaskanje
Povezivanje Vašeg zendesk.com profila sa WordPressom.

Chat funkcijama se upravlja putem njihove platforme.

Zendesk pruža nekoliko različitih paketa. Ovi paketi se koriste za upravljanje ćaskanjem (broj operatora, broj paralelnih ćaskanja, promena dizajna prozora za čet itd.)

Zendesk Chat WordPress dodatak za ćaskanje iz perspektive posetioca
Zendesk Chat – prozor za ćaskanje iz perspektive posetioca Vašeg sajta

3. Facebook Messenger Customer Chat

Ukoliko Vaš sajta ima svoju Facebook stranicu, možete je povezati sa sajtom i koristiti Facebook Messenger Chat.

Dodatak Facebook Messenger Chat možete instalirati putem menija Dodaci u WordPress administraciji.

Nakon aktiviranja dodatka u administraciji će se pojaviti novi meni “Customer Chat”. Putem navedenog menija možete povezati Vašu Facebook stranicu. Izaberite dugme „Setup Customer Chat“ i unesete tražene podatke o Vašoj stranici na ovoj društvenoj mreži.

Facebook Messenger Customer Chat - podešavanje dodatak
Podešavanje Facebook Messenger Customer Chat dodatka

Zatim sledite uputstva kako biste prilagodili chat potrebama Vašeg veb-sajta (izbor jezika, boje, pozdrava itd.).

Facebook Messenger Customer Chat - podešavanje jezika, poruke za pozdrav i izgleda
Facebook Messenger Customer Chat – podešavanje jezika i poruke za pozdrav

Nakon ovih podešavanja, chat će biti uspešno integrisan na Vašem WordPress sajtu. Poruke poslate preko chat funkcije na sajtu ćete primati na Messenger aplikaciji.

Facebook Messenger Customer Chat - prozor za ćaskanje iz perspektive posetioca Vašeg sajta
Facebook Messenger Customer Chat po završetku integracije.

4. WP Live Chat Support

Ukoliko želite da dodate chat opciju na Vašem sajtu bez povezivanja sa spoljnim platformama, možete koristiti dodatak WP Live Chat Support

Upravljanje chat-om, nakon instalacije ovog dodatka se vrši putem menija “Live Chat”. Uz pomoć podmenija “Podešavanja” možete upravljati ćaskanjem.

WP Live Chat Support - podešavanja
Podešavanje WP Live Chat Support

Ćaskanjem možete upravljati i putem menija “Live Chat”. Informacije o ćaskanjima se čuvaju u WordPress bazi podataka.

WP Live Chat Support - prozor za ćaskanje iz perspektive posetioca Vašeg sajta
WP Live Chat Support – prozor za ćaskanje iz perspektive posetioca Vašeg sajta

5. Tidio Live Chat

Dodatak Tidio Live Chat nudi moderan dizajn i mogućnost korišćenja mobilne i desktop aplikacije. Možete povezati čak i Vaš Facebook Messenger sa ovom platformom.

Da biste koristili funkcije ove platforme za ćaskanje, morate prvo instalirati njen WordPress dodatak i uneti podatke tidio.com naloga. Ukoliko nemate nalog, neophodno je prvo izvršiti registraciju.

Tidio Chat - povezivanje naloga i WordPress dodatka za ćaskanje
Tidio Chat – povezivanje naloga i WordPress dodatka za ćaskanje

Tokom konfiguracije biće neophodno upisati osnovne informacije o Vašem sajtu, operaterima i izabrati izgled prozora za ćaskanje.

Tidio – podešavanje prozor za ćaskanje

Nakon uspešnog podešavanje, moći ćete da upravljate ćaskanjem i njegovim funkcijama preko Vašeg tidio.com profila.

Tidio – prozor za ćaskanje iz perspektive posetioca Vašeg sajta

Updated on 28. July 2022.

Was this article helpful?

Related Articles