Izgradnja dobrog i konkurentnog onlajn poslovanja danas je izuzetno važna. Bitan element sajta je mogućnost brze komunikacije sa korisnicima. To možete da postignete dodavanjem opcije za ćaskanje, tj. dopisivanje na vašem sajtu.
U ovom članku pogledaćemo najpopularnije plaginove za chat koje možete integrisati u svoj WordPress sajt.
1. Tawk.to Live Chat
Kako biste integrisali Tawk.to sistem za chat u WordPress-u, morate instalirati Tawk.to Live Chat plugin. Besplatan je i možete ga preuzeti putem oficijalne biblioteke WordPress dodataka. Takođe ga možete potražiti i instalirati direktno putem WordPress administracije.
Nakon aktivacije potrebno je da unesete podatke vašeg naloga u Tawk.to platformu ili, ukoliko ga nemate, da se registrujete.
Zatim, da bi chat bio vidljiv na Vašem sajtu, potrebno je da ga iz padajućeg menija „Select property“ dodate i izaberete temu. Ovo će povezati vaš WordPress sa njihovom platformom.
Plugin pruža mogućnost kontrole pozicioniranja prozora za ćaskanje na Vašem sajtu putem menija „Opcije vidljivosti“. Chat se može videti na celom sajtu ili na određenoj stranici. Možete ga omogućiti ili zabraniti za određenu URL adresu.
Možete kreirati operatore za ćaskanje i upravljati njihovim ulogama i profilima. Komunikacija putem chata vrši se putem naloga na sajtu tawk.to. Tamo možete promeniti izgled prozora za ćaskanje.
2. Zendesk Chat
Kako bi koristili Zendesk Chat, morate se registrovati na zendesk.com. Nakon registracije, dobićete poslovni poddomen koji se koristi za integraciju četa na Vaš sajt kao i HTML kod koji se ubacuje u kod sajta.
Instalirajte Zendesk Chat dodatak kako biste povezali svoj Zendesk nalog.
Dodatak možete da instalirate iz WordPress administracije.
Nakon instalacije i aktiviranja dodatka, u administraciji sajta kreiraće se novi Zendesk Chat meni gde unosite svoje korisničko ime, lozinku i poddomen generisan prilikom registracije na sajtu.
Četom se upravlja putem njihove platforme.
Zendesk pruža nekoliko paketa gde možete menjati različite mogućnosti četa (broj operatora, broj paralelnih ćaskanja, promena dizajna prozora za čet itd.)
3. Facebook Messenger Customer Chat
Ako Vaša prodavnica ima stranicu na Facebooku, možete je povezati sa sajtom i koristiti Facebook Messenger Chat.
Dodatak za Facebook Messenger Chat možete pronaći putem WordPress administracije » "Dodaci" » "Dodaj još".
Nakon aktiviranja dodatka u administraciji WordPress-a, kreiraće se novi meni “Customer Chat”. Putem navedenog menija možete povezati Vašu Facebook stranicu. Izaberite dugme „Setup Customer Chat“ i unesete tražene podatke o vašoj stranici na društvenoj mreži.
Zatim sledite korake u kojima ćete moći prilagoditi izgled chata (izbor jezika, boje, pozdrava itd.).
Nakon završetka ovih koraka, chat se uspešno integriše u WordPress, a poruke će biti primljene preko Messenger aplikacije na Facebook-u.
4. WP Live Chat Support
Ako želite da dodate chat na svoj sajt bez povezivanja sa spoljnim platformama, možete da koristite dodatak WP Live Chat Support.
Upravljanje četom nakon instaliranja dodatka vrši se preko menija "Live Chat". Pomoću podmenija "Podešavanja" moći ćete da izmenite izgled prozora za ćaskanje.
Bićete u mogućnosti da upravljate ćaskanjima putem podmenija "Live Chat". Informacije iz četova čuvaju se u WordPress bazi podataka.
5. Tidio Live Chat
Dodatak Tidio Live Chat nudi moderan dizajn i mogućnost korišćenja mobilne i desktop aplikacije. Možete povezati čak i svoj Facebook Messenger sa njihovom platformom.
Da biste koristili ovaj chat, morate da instalirate njegov WordPress dodatak i unesete podatke naloga sa tidio.com. Ako nemate nalog, bićete usmereni da se registrujete.
U koracima konfiguracije unosite osnovne informacije o Vašem sajtu, operaterima i izgledu prozora za ćaskanje.
Nakon završetka početnog podešavanja, moći ćete da upravljate četom i njegovim funkcijama preko Vašeg tidio.com profila.