Keš veb pretraživača skladišti podatke veb sajtova koji se posećuju, njihove slike, skripte, stranice, animacije i drugo. Pri sledećem učitavanju istog sajta koriste se ove keširane informacije umesto da se ponovo preuzimaju sa servera. Na ovaj način se sajtovi brže učitavaju. Ponekad je, prilikom uređivanja informacija na veb-sajtu, neophodno da u pregledaču izvršite brisanje keš memorije da biste uočili promenu.
Internet Explorer
Da biste obrisali keširane informacije u Microsoft Edge pregledaču, idite na Settings and more…(ALt + X ) u glavnom meniju.
Posle toga kliknite na Settings.
U odeljku “Clear browsing data” izaberite opciju Choose what to clear.
U prozoru koji se otvori, označite Cached data and files i kliknite na Clear.
Da biste obrisali kolačiće sa sajta, označite opciju Cookies and saved website data. Kada budete brisali kolačiće, a pri tom ste već prijavljeni na sajt, bićete izlogovani i moraćete opet uneti podatke za prijavu.
Ako želite da se keš pregledača automatski čisti, omogućite Always clear this when I close the browser. Zatvaranjem pregledača će se automatski izbrisati informacije iz keša koje ste označili u opciji gore.
Mozilla Firefox
Keširane informacije u Mozilla Firefox-u se mogu brisati pritiskom na tastersku prečicu Ctrl + Shift + Delete.
Da biste obrisali keš pregledača preko njegovih podešavanja, kliknite na glavni meni (Open menu).
Potom kliknite na Options.
Zatim idite na polje Privacy & Security (Lični podaci), a na kartici “Cookies and Site Data” kliknite na Clear Data…
U prozoru koji se otvori, označite opciju Cached Web Content i kliknite na Clear.
U odeljku History možete da koristite opciju “Clear Recent History ” da biste izbrisali određene informacije kao što su kolačići, podaci o obrascima i slično.
U prozoru koji se otvori, označite Cache i kliknite Clear Now da biste obrisali samo keš sajtova.
Google Chrome
Brisanje keš memorije u Chrome-u se može izvršiti pritiskom na prečicu na tastaturi: Ctrl + Shift + Delete.
Da biste izbrisali keš pregledača kroz njegove postavke, kliknite na dugme glavnog menija (1), izaberite More tools (2) i izaberite Clear Browsing data…
U iskačućem prozoru, u polju Basic, izaberite All time iz padajućeg menija, a zatim označite Cached images and files i kliknite na Clear data.