Da biste proverili svoj imejl koristeći Webmail* bez potrebe da se ulogujete na cPanel, otvorite jednu od adresa u svom veb-pretraživaču (browser-u).
(*Web mail je program pomoću kojeg možete čitati i slati svoju poštu iz veb-pretraživača.)
ili http://webmail.mysitename.com
(2) http://server-name.superhosting.rs:2095
(3) https://server-name.superhosting.rs:2096
Na učitanoj stranici unesite svoju imejl adresu i lozinku.
(1) unesite potpunu imejl adresu, kao npr: info@mysitename.com
(2) lozinka za imejl nalog
Lozinka se postavlja kad i imejl nalog u cPanel-u.
Webmail klijenti
Nakon logovanja na WebMail, možete birati između dva klijenta: Horde i RoundCube.
Ukoliko želite da se svaki put ulogujete preko istog mejl klijenta, možete odabrati Select by default (!) opciju.
Tako će se, sledeći put kada se budete ulogovali, odabrani webmail klijent automatski pokrenuti.
Horde i RoundCube web klijenti se takođe mogu koristiti iz Web pretraživača na mobilnim telefonima.
U meniju takođe možete izabrati drugi webmail klijent za podrazumevani.
Ovde možete promeniti podešavanja imejl naloga:
- lozinku
- možete videti konfiguraciju imejl klijenta i koristiti opcije za automatsku kofiguraciju
- podesiti filtere
- podesiti prosleđivanje imejlova
- podesiti automatski odgovor
- promeniti detalje kontakta
– imejl adresu gde će stizati sistemske poruke za dati imejl nalog
– aktivirati/deaktivirati obaveštenja kad se pristupa poštanskom sandučetu (mailbox) - spam filtere – podešavanja za automatsko uklanjanje neželjenih poruka (spam)
- indeksiranje pretrage (Search Index) – Ako se poruke ne pojavljuju u pretrazi u Vašem imejl klijentu (na Android, Mac, ili iOS uređaju; u MS Outlook ili Mozilla Thunderbird desktop imejl klijentu; Horde ili RoundCube webmail aplikaciji) ponovno indeksiranje bi trebalo da reši problem.