Uobičajeni razlozi za nemogućnost slanja imejl poruka su:
1. Zaključan port 25
Podrazumevano, većina imejl klijenata (Outlook, Outlook Express, Mozilla Thundebrid) podešena je tako da radi (šalje imejl poruke) preko porta 25. Međutim, često se dešava da internet provajder (eng. ISP) ili sistem administrator lokalne (LAN) mreže zaključa (zatvori) port 25 kao preventivnu meru protiv spam poruka. Zbog toga, Vaš imejl klijent ne može da se poveže na server i prikazuje poruku tipa “Connection to server failed” ili “Cannot connect to server“. Iz tog razloga, na SuperHosting.RS serverima postoji mogućnost slanja imejlova preko porta 26. Da bi se ovo postiglo, potrebno je u podešavanjima imejl klijenta kojeg koristite port 25 promeniti u port 26.
2. SMTP autentifikacija
Da biste mogli da šaljete imejlove posredstvom imejl klijenta, u njegovim podešavanjima mora biti omogućena (aktivirana) opcija za autentifikaciju prilikom slanja poruka.
Za više informacija o tome kako omogućiti SMTP autentifikaciju za najčešće korišćene imejl klijente, pogledajte sledeće članke:
MS Outlook 2003
MS Outlook 2002/XP
Microsoft Outlook Express
Mozilla Thunderbird
Opcija SMTP autentifikacije nije relevantna kada se imejlovi šalju posredstvom Webmail aplikacije.
Ukoliko ste promenili port i uverili se da je SMTP autentifikacija omogućena, ali i pored toga ne možete da šaljete imejlove – kontaktirajte SuperHosting.RS tehničku podršku.