1. Početna
  2. Partneri
  3. Na koje načine mogu da dodam klijente na moj partnerski profil?

Na koje načine mogu da dodam klijente na moj partnerski profil?

Kako biste dobijali proviziju od narudžbina Vaših klijenata, saradnika, poznanika i/ili prijatelja koji koriste naše usluge na Vašu preporuku, potrebno je da njihov korisnički profil bude povezan sa Vašim partnerskim profilom. Dodavanje klijenata na partnerski profil je moguće izvršiti na četiri načina.

1. Vaš klijent Vas navodi kao tehničkog kontakta

Ukoliko Vaš klijent vrši narudžbinu za sebe, može automatski da Vas doda kao lice koje ga je preporučilo. To se radi u samom procesu naručivanja. Vaš klijent prolazi kroz nekoliko koraka narudžbine, postavljajući svoj domen i/ili hosting paket u korpu. Na pretposlednjem koraku je potrebno da unese podatke o sebi ili svojoj firmi. U formularu sa podacima se nalazi polje u kom se može uneti imejl za tehnički kontakt.

Ukoliko Vaš klijent upiše Vaš imejl u polje za tehnički kontakt, on će automatski biti dodat u spisak Vaših klijenata, a provizija će biti dodata na Vaš račun 30 dana nakon plaćanja narudžbine.

2. Pravite narudžbinu umesto Vašeg klijenta

Želite da napravite narudžbinu umesto Vašeg klijenta, ali i da kreirate odvojeni korisnički profil za njegove usluge (što Vam i preporučujemo)? Možete uraditi do vrlo lako putem Vašeg korisničkog profila.

1. Ulogujte se na Vaš korisnički profil i otvorite polje Moji klijenti

2. Kliknite na dugme „Nova narudžbina“ u okviru menija „Napravite narudžbinu za klijenta“

3. Nakon klika na „Nova narudžbina“ ćete biti odjavljeni sa svog profila. Prosto kliknite na „Nastavi“ i bićete preusmereni na našu početnu stranicu.

4. Kada budete bili preusmereni na našu početnu stranicu, možete izvršiti celu narudžbinu umesto Vašeg klijenta. Pri završetku narudžbine, profil Vašeg novog klijenta će biti automatski povezan sa Vašim partnerskim profilom.

3. Naknadno povezujete narudžbinu sa Vašim profilom

Ukoliko je Vaš klijent već napravio narudžbinu, ali je zaboravio da Vas unese kao tehničkog kontakta, nemojte se brinuti. Moguće je naknadno povezivanje narudžbine sa Vašim profilom! To se može uraditi u par koraka:

1. Ulogujte se na Vaš korisnički profil i otvorite polje Moji klijenti.

2. U okviru menija „Povezivanje narudžbina klijenata“ ćete pronaći nekoliko praznih polja. Potrebno je da popunite minimum dva od 7 navedenih polja.

Vaše usluge će biti povezane u roku od 48 sati. Dobićete poruku od nas sa potvrdom o povezivanju na imejl adresu koju ste naveli kao Vaš kontakt.

Imajte u vidu da je neophodno da je plaćanje izvršeno pre ne više od 90 dana od datuma povezivanja narudžbine.

4. Mi radimo sve umesto Vas!

Niste u mogućnosti da trenutno povežete uslugu sa Vašim profilom ili napravite narudžbinu umesto klijenta? Mi ćemo to uraditi umesto Vas.

Sve što je potrebno je da nam na imejl adresu [email protected] pošaljete poruku sa podacima o narudžbini koja je kreirana na Vašu preporuku (broj narudžbine, imejl adresa Vašeg klijenta, njegovo ime, domen koji je registrovan/transferovan, naziv firme Vašeg klijenta ili matični broj iste). U najbržem mogućem roku će Vas kontaktirati kolege iz sektora podrške sa potvrdom o povezivanju profila.

Pročitajte još: Kakve provizije dobijam ukoliko sam SuperHosting.RS partner?

Obnovljen: 28. априла 2021.

Da li Vam je ovaj članak bio koristan?

Slični članci